06/2023

Hrozí vám a vaší firmě na TikToku nebezpečí? V Česku ho možná zruší

Je celý povyk kolem nebezpečí na TikToku oprávněný? A zruší ho i v Česku? Ať už jste firma nebo běžný uživatel, toto byste určitě měli vědět. Podívali jsme se na celou otázku očima marketingových specialistů, kteří ho sami (nejen) pracovně...

05/2023

Rozhovor s Marií Vaněk ze značky ENTENTYKY

Velmi si vážíme toho, že se při své práci můžeme seznámit s mnoha inspirativními osobnostmi, jejich příběhy a krásnými a smysluplnými značkami. Věříme, že tyto příběhy mohou být zajímavou a podnětnou inspirací i pro ostatní, a proto jsme moc rádi, že vám je...

04/2023

Na co slyší Generace X, Y, Z a baby boomers? Přizpůsobte jim marketingovou strategii

Čím lépe znáte svou cílovou skupinu, tím efektivnější bude váš marketing. Svá sdělení jí přizpůsobíte na míru a budete s jistotou vědět, na kterých komunikačních kanálech ji najdete.Zjistit, kdo vaše cílová skupina vůbec je, jak se chová, jaké jsou její...

02/2023

Marketingové trendy roku 2023, které vám nesmí uniknout

Technologie se posouvají kupředu rychleji než kdy dřív a na trhu přibývají nové a nové značky. Lidé jsou zahlcení reklamním obsahem a chytit jejich pozornost je čím dál tím větší výzvou. Jestli chcete váš byznys posouvat dál, musíte zkrátka držet...

01/2023

ChatGPT a další AI nástroje: Jak změní umělá inteligence svět marketingu?

Pro někoho vzrušující hudba budoucnosti, pro jiného strach z nadvlády technologií. Vývoj umělé inteligence zažil za poslední rok obrovský posun a velkou zásluhu má na tom společnost OpenAI. Mluví se dokonce o tom, že už brzy začne umělá inteligence měnit...

12/2022

Jak na spolupráci s influencery? Kompletní průvodce pro úspěšnou kampaň (2.část)

Na prvním kontaktu záleží Máte vytipované influencery a chystáte se je oslovit? I tady je možné nadělat spoustu chyb. Influencery pokud možno vždy oslovujte prostřednictvím e-mailu a ne soukromé zprávy na sociálních sítích. Jednak to nepůsobí příliš profesionálně a také...

11/2022

Udržitelnost v marketingu jako tenký led. Nesklouzněte ke greenwashingu

Slyšeli jste o aféře H&M a jejich udržitelné kolekci Conscious? Zavádějící tvrzení o udržitelnosti je dovedla až k soudu, který jak se zdá, prohrají. A žalovala je jejich zákaznice. Problém greenwashingu je aktuálně horké téma a jestli se ve vašem...

11/2022

Jak na spolupráci s influencery? Kompletní průvodce pro úspěšnou kampaň (1.část)

Ne jednou za námi přišla firma, která zaplatila za spolupráci s influencerem, ale jejich značce to nepřineslo zhola nic. Zdá se to jednoduché. Oslovíte pár influencerů, dáte jim zdarma produkt, zaplatíte za to, že o něm vytvoří obsah, a pak...

08/2022

Generace Z v datech: co ji zajímá a jak ji oslovit?

Nastupující mladá generace, neboli generace Z, aktuálně přebírá žezlo popkultury po mileniálech a zároveň nastoluje nová společensko-kulturní témata. Jejich nákupní chování je jiné, využívají nové platformy a při nákupu kladou mnohem větší důraz na osobní hodnoty. Jaký je skutečný potenciál...