-
Generace Z v datech
Nastupující mladá generace, neboli generace Z, aktuálně přebírá žezlo popkultury po mileniálech a zároveň nastoluje nová společensko-kulturní témata. Jejich nákupní chování je jiné, využívají nové platformy a při nákupu kladou mnohem větší důraz na osobní hodnoty. Jaký je skutečný potenciál Gen Z a jak byste jí měli přizpůsobit váš marketing a způsob prodeje? Co je generace…
-
Nákup u lokálních značek se vám násobně vrátí
Cenovku sice mají o něco vyšší, jejich nákup se vám ale ve výsledku opravdu vyplatí. Jen je potřeba se na něj dívat v širším a dlouhodobějším kontextu. Proč podporovat malé české podnikatele, i když se třeba snažíte šetřit? A jak poznat značky, které jsou lokální a zároveň zodpovědné? 4 důvody, proč podporovat lokální značky Má…
-
Na co slyší Generace X, Y, Z a baby boomers?
Čím lépe znáte svou cílovou skupinu, tím efektivnější bude váš marketing. Svá sdělení jí přizpůsobíte na míru a budete s jistotou vědět, na kterých komunikačních kanálech ji najdete.Zjistit, kdo vaše cílová skupina vůbec je, jak se chová, jaké jsou její hodnoty a po čem touží, může být ale pěkně těžký úkol. Skvělým odrazovým můstkem je…
-
ChatGPT a další AI nástroje
Pro někoho vzrušující hudba budoucnosti, pro jiného strach z nadvlády technologií. Vývoj umělé inteligence zažil za poslední rok obrovský posun a velkou zásluhu má na tom společnost OpenAI. Mluví se dokonce o tom, že už brzy začne umělá inteligence měnit náš každodenní život (což už se ale do určité míry děje). Co to znamená pro…
-
Udržitelnost v marketingu jako tenký led
Slyšeli jste o aféře H&M a jejich udržitelné kolekci Conscious? Zavádějící tvrzení o udržitelnosti je dovedla až k soudu, který jak se zdá, prohrají. A žalovala je jejich zákaznice. Problém greenwashingu je aktuálně horké téma a jestli se ve vašem marketingu opíráte o udržitelnost i vy, určitě zpozorněte a čtěte dál. Poradíme vám, jak ho…
-
Jak na spolupráci s influencery?
Na prvním kontaktu záleží Ne jednou za námi přišla firma, která zaplatila za spolupráci s influencerem, ale jejich značce to nepřineslo zhola nic. Zdá se to jednoduché. Oslovíte pár influencerů, dáte jim zdarma produkt, zaplatíte za to, že o něm vytvoří obsah, a pak už se jen těšíte na příval objednávek. Tak jednoduše ale influencer…