• Hrozí vám a vaší firmě na TikToku nebezpečí?

    V ČESKU HO MOŽNÁ ZRUŠÍ

    Je celý povyk kolem nebezpečí na TikToku oprávněný? A zruší ho i v Česku? Ať už jste firma nebo běžný uživatel, toto byste určitě měli vědět. Podívali jsme se na celou otázku očima marketingových specialistů, kteří ho sami (nejen) pracovně používají, ale zároveň musí chránit zájmy klientů. Poradíme vám, jak se chránit. Kdo vlastní TikTok…

    ČÍST VÍCE

    Hrozí vám a vaší firmě na TikToku nebezpečí?
  • Generace Z v datech

    Generace Z v datech

    CO JI ZAJÍMÁ A JAK JI OSLOVIT?

    Nastupující mladá generace, neboli generace Z, aktuálně přebírá žezlo popkultury po mileniálech a zároveň nastoluje nová společensko-kulturní témata. Jejich nákupní chování je jiné, využívají nové platformy a při nákupu kladou mnohem větší důraz na osobní hodnoty. Jaký je skutečný potenciál Gen Z a jak byste jí měli přizpůsobit váš marketing a způsob prodeje? Co je generace…

    ČÍST VÍCE

  • Nákup u lokálních značek se vám násobně vrátí

    Nákup u lokálních značek se vám násobně vrátí

    PROČ PODPOROVAT MALÉ ČESKÉ FIRMY?

    Cenovku sice mají o něco vyšší, jejich nákup se vám ale ve výsledku opravdu vyplatí. Jen je potřeba se na něj dívat v širším a dlouhodobějším kontextu. Proč podporovat malé české podnikatele, i když se třeba snažíte šetřit? A jak poznat značky, které jsou lokální a zároveň zodpovědné? 4 důvody, proč podporovat lokální značky Má…

    ČÍST VÍCE

  • Na co slyší Generace X, Y, Z a baby boomers?

    Na co slyší Generace X, Y, Z a baby boomers?

    PŘIZPŮSOBTE JIM MARKETINGOVOU STRATEGII

    Čím lépe znáte svou cílovou skupinu, tím efektivnější bude váš marketing. Svá sdělení jí přizpůsobíte na míru a budete s jistotou vědět, na kterých komunikačních kanálech ji najdete.Zjistit, kdo vaše cílová skupina vůbec je, jak se chová, jaké jsou její hodnoty a po čem touží, může být ale pěkně těžký úkol. Skvělým odrazovým můstkem je…

    ČÍST VÍCE

  • ChatGPT a další AI nástroje

    ChatGPT a další AI nástroje

    JAK ZMĚNÍ UMĚLÁ INTELIGENCE SVĚT MARKETINGU?

    Pro někoho vzrušující hudba budoucnosti, pro jiného strach z nadvlády technologií. Vývoj umělé inteligence zažil za poslední rok obrovský posun a velkou zásluhu má na tom společnost OpenAI. Mluví se dokonce o tom, že už brzy začne umělá inteligence měnit náš každodenní život (což už se ale do určité míry děje). Co to znamená pro…

    ČÍST VÍCE

  • Udržitelnost v marketingu jako tenký led

    Udržitelnost v marketingu jako tenký led

    NESKLOUZNĚTE KE GREENWASHINGU

    Slyšeli jste o aféře H&M a jejich udržitelné kolekci Conscious? Zavádějící tvrzení o udržitelnosti je dovedla až k soudu, který jak se zdá, prohrají. A žalovala je jejich zákaznice. Problém greenwashingu je aktuálně horké téma a jestli se ve vašem marketingu opíráte o udržitelnost i vy, určitě zpozorněte a čtěte dál. Poradíme vám, jak ho…

    ČÍST VÍCE

  • Jak na spolupráci s influencery?

    Jak na spolupráci s influencery?

    KOMPLETNÍ PRŮVODCE PRO ÚSPĚŠNOU KAMPAŇ

    Na prvním kontaktu záleží Ne jednou za námi přišla firma, která zaplatila za spolupráci s influencerem, ale jejich značce to nepřineslo zhola nic. Zdá se to jednoduché. Oslovíte pár influencerů, dáte jim zdarma produkt, zaplatíte za to, že o něm vytvoří obsah, a pak už se jen těšíte na příval objednávek. Tak jednoduše ale influencer…

    ČÍST VÍCE

  • Hrozí vám a vaší firmě na TikToku nebezpečí?

    Hrozí vám a vaší firmě na TikToku nebezpečí?

    V ČESKU HO MOŽNÁ ZRUŠÍ

    Je celý povyk kolem nebezpečí na TikToku oprávněný? A zruší ho i v Česku? Ať už jste firma nebo běžný uživatel, toto byste určitě měli vědět. Podívali jsme se na celou otázku očima marketingových specialistů, kteří ho sami (nejen) pracovně používají, ale zároveň musí chránit zájmy klientů. Poradíme vám, jak se chránit. Kdo vlastní TikTok…

    ČÍST VÍCE

  • Generace Z v datech

    Generace Z v datech

    CO JI ZAJÍMÁ A JAK JI OSLOVIT?

    Nastupující mladá generace, neboli generace Z, aktuálně přebírá žezlo popkultury po mileniálech a zároveň nastoluje nová společensko-kulturní témata. Jejich nákupní chování je jiné, využívají nové platformy a při nákupu kladou mnohem větší důraz na osobní hodnoty. Jaký je skutečný potenciál Gen Z a jak byste jí měli přizpůsobit váš marketing a způsob prodeje? Co je generace…

    ČÍST VÍCE

  • Nákup u lokálních značek se vám násobně vrátí

    Nákup u lokálních značek se vám násobně vrátí

    PROČ PODPOROVAT MALÉ ČESKÉ FIRMY?

    Cenovku sice mají o něco vyšší, jejich nákup se vám ale ve výsledku opravdu vyplatí. Jen je potřeba se na něj dívat v širším a dlouhodobějším kontextu. Proč podporovat malé české podnikatele, i když se třeba snažíte šetřit? A jak poznat značky, které jsou lokální a zároveň zodpovědné? 4 důvody, proč podporovat lokální značky Má…

    ČÍST VÍCE

  • Na co slyší Generace X, Y, Z a baby boomers?

    Na co slyší Generace X, Y, Z a baby boomers?

    PŘIZPŮSOBTE JIM MARKETINGOVOU STRATEGII

    Čím lépe znáte svou cílovou skupinu, tím efektivnější bude váš marketing. Svá sdělení jí přizpůsobíte na míru a budete s jistotou vědět, na kterých komunikačních kanálech ji najdete.Zjistit, kdo vaše cílová skupina vůbec je, jak se chová, jaké jsou její hodnoty a po čem touží, může být ale pěkně těžký úkol. Skvělým odrazovým můstkem je…

    ČÍST VÍCE

  • ChatGPT a další AI nástroje

    ChatGPT a další AI nástroje

    JAK ZMĚNÍ UMĚLÁ INTELIGENCE SVĚT MARKETINGU?

    Pro někoho vzrušující hudba budoucnosti, pro jiného strach z nadvlády technologií. Vývoj umělé inteligence zažil za poslední rok obrovský posun a velkou zásluhu má na tom společnost OpenAI. Mluví se dokonce o tom, že už brzy začne umělá inteligence měnit náš každodenní život (což už se ale do určité míry děje). Co to znamená pro…

    ČÍST VÍCE

  • Udržitelnost v marketingu jako tenký led

    Udržitelnost v marketingu jako tenký led

    NESKLOUZNĚTE KE GREENWASHINGU

    Slyšeli jste o aféře H&M a jejich udržitelné kolekci Conscious? Zavádějící tvrzení o udržitelnosti je dovedla až k soudu, který jak se zdá, prohrají. A žalovala je jejich zákaznice. Problém greenwashingu je aktuálně horké téma a jestli se ve vašem marketingu opíráte o udržitelnost i vy, určitě zpozorněte a čtěte dál. Poradíme vám, jak ho…

    ČÍST VÍCE