Kde všude
pomůžeme
Našim cílem je ukázat klientům, jakým způsobem mohou svou značku budovat a posouvat dál. I z tohoto důvodu obvykle začínáme samotnou marketingovou strategií, díky které si vyhodnocujeme hlavní priority a udáváme značce správný směr.
MARKETINGOVÁ
STRATEGIE
01
Správně nastavená marketingová strategie je jedním nejzásadnějších stavebních kamenů úspěšné značky. V rámci jejího utváření provádíme důkladnou analýzu, hledáme nové příležitosti na trhu, definujeme komunikaci a další směřování a růst značky. Na strategii nahlížíme komplexně. Naše práce nekončí u určení základních hodnot či definice cílové skupiny – to je pro nás pouze začátek, na kterém značku dále stavíme.
ANALYTIKA
02
Reklama bez správně nastavené analytiky není možná. Vždy se tak detailně soustředíme na jejich správné propojení. Pracujeme primárně s nástrojem Google Tag Manager, díky kterému jsme schopni si vše nastavit téměř bez pomoci programátora či webaře. Data pak dále sledujeme a pravidelně vyhodnocujeme.
REKLAMA
03
Od Facebooku či Skliku po Google Ads. Nastavíme správnou výkonnostní reklamu s jasně daným cílem a hodnotami. Samozřejmostí je neustálá optimalizace a kontrola, díky čemuž jsme schopni reklamu posouvat stále kupředu.
TVORBA
WEBU
04
Od základní analýzy, grafického zpracování, textace, kódování, programování až po nastavení SEO. Webové stránky stavíme tak, aby další kroky, které se s nimi pojí (analytika, reklama), měly co nejhladší průběh.
SOCIÁLNÍ
SÍTĚ
05
Sociální sítě mají pořád co ukázat a neustále se posouvají. Jsme schopni nastavit nejen strategii, ale také si kompletně přebrat účet pod svá křídla. Naplánujeme správné vyvážení příspěvků, fotek, hashtagů či reels formátů.
PUBLIC
RELATIONS
06
V rámci PR vytipujeme vhodná média, influencery či zajímavé projekty, které mají největší průnik s vaší značkou. Stejně tak jsme schopni danou spolupráci realizovat a vzít si na starost její kompletní správu.
MARKETINGOVÉ
KONZULTACE
07
Velmi rádi také poskytujeme individuální konzultace a školení, které obvykle slouží k určení si businessových priorit.